Det är när du stöter på motgångar som du lär känna din verkliga styrka

 
Hejsan alla! 
 
Idag har det varit mycket skratt från flera håll! Vi har jobbat från 7-15 och hållt på med utcheckningar och planering för incheckningar för senare av dagen. Har även haft en himla trafik på telefonen i receptionen också! Jag  tycker att det bara blir roligare för varje dag att stå där bakom disken, man vågar ta för sig mer, lära sig av sina misstag och man lär sig alltid något nytt! 
 
Så kan säga att skulle ni/du hamna som oss i reception så kommer ni ha kul! Tro mig! Uppfattningarna om att stå där bak ändras riktigt snabbt till det positiva riktigt fort! Det är spännande, för man vet aldrig vad som sker, det blir som en utmaning för sig själv. 
 
Det hände en ganska så rolig sak idag! Det ringer i telefonen och såklart så svarar jag och det är en kvinna som vill prata med någon om ekonomi så jag säger till henne att vänta ett ögonblick och så ska jag koppla henne till Andreas, våran handledare, men lyckligtvis så lyckas jag koppla henne till flygbussen istället.. Hon ringer tillbaka ganska snabbt och skrattar lite, hon vart lite överraskad att hon fick flygbussen i andra änden, men det där löste sig och jag kopplade henne rätt andra gången! 
 
Men som jag säger, man lär sig av sina misstag!
Och ibland är det lätt att man gör lite fel, men det är inte hela världen!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!